Alternativa forumet för Tinkerhästar och Irish Cob
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Stallplats

4 posters

Gå ner

Stallplats Empty Stallplats

Inlägg  Ronja sön 10 feb 2008 - 15:00

Inte köpes då men hyres Wink

Om nån ser annons om en boxplats i Borlänge skulle jag uppskatta att den länkas in här Very Happy


Hälsn Ronja
Ronja
Ronja

Antal inlägg : 349
Age : 30
Location : Borlänge, Dalarna
Registration date : 07-09-03

http://www.ronjafoto.blogg.se

Till överst på sidan Gå ner

Stallplats Empty Sv: Stallplats

Inlägg  sussie tis 12 feb 2008 - 22:49

http://www.blocket.se/vi/15151710.htm?ca=6_s
Kanske inte går så mkt bussar dit,ja vet inte....
sussie
sussie

Antal inlägg : 84
Age : 46
Location : Borlänge,Dalarna
Registration date : 07-09-03

Till överst på sidan Gå ner

Stallplats Empty Sv: Stallplats

Inlägg  Ronja fre 15 feb 2008 - 17:01

Jag har letat runt i hela Borlänge och när man väl hittar en massa stall som passar är det fullt..Men nu har vi hittat ett iaf så vi ska flytta imorgon Very Happy
Det är på en ridskoleanläggning fast i privatstallet dårå. Allting är ju jättenoga och sådär så det kommer nog passa oss utmärkt Wink Nackdelen med att stå på ett sånt ställe är att det finns mest bara dressyr/hopp experter som gärna vill lägga sig i allt man gör och inte gör, det gäller ju att visa var skåpet ska stå på en gång och det är då inga problem Smile

När vi hade gått runt och kollat lite åså sa jag att jag har tre kaniner också, då skrattade han och sa "jamen det ska vi väl ordna".Sen visade han mig ett litet hönshus bredvid paddocken utanför ridhuset, det såg ju lite "skabbigt" ut utifrån men faen va mysigt det va där inne! Det får plats 2 kaninburar och sen kan en springa lös på själva "hönsstället" (Ni vet hur det ser ut i såna hus..),en flicka hade haft kaniner där förut också så det fanns lite klättergrejer osv. så det var jättebra!

Fast lite nervös är jag eftersom vi alltid har stått i stall med ganska lite folk och nu kommer man till en anläggning med ca 40 hästar och 3miljoner folk Razz Men det blir nog bra det.

Hälsn Ronja
Ronja
Ronja

Antal inlägg : 349
Age : 30
Location : Borlänge, Dalarna
Registration date : 07-09-03

http://www.ronjafoto.blogg.se

Till överst på sidan Gå ner

Stallplats Empty Sv: Stallplats

Inlägg  tinky_fortuna lör 16 feb 2008 - 11:09

Ja det blir nog mysigt o lyxigt för er i privatstallet Very Happy det är ju verkligen fint o ordning o reda o det gillar ju ni! o bra tränings möjligheter där för er det är ju kanon...kram

tinky_fortuna

Antal inlägg : 26
Registration date : 07-09-03

Till överst på sidan Gå ner

Stallplats Empty Sv: Stallplats

Inlägg  Maja tis 25 mar 2008 - 21:52

Hur går det för er i ridskolestallet?

Jag och Lego bor ju på en ridskola, fast i privatstallet då. Hos oss har vi ungefär 40 hästar och 3 miljoner folk, men vi trivs bra ändå, både jag och Lego. Smile
Maja
Maja

Antal inlägg : 55
Age : 38
Location : Mölnlycke
Registration date : 07-09-03

Till överst på sidan Gå ner

Stallplats Empty Sv: Stallplats

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet